GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Značaj imidža u turizmu

Mr.sc.Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.

Trajanje:

5-7 i više sati

Cilj:

ukazati djelatnicima turističkih/ ugostiteljskih objekata na važne vještine komuniciranja/ soft skills u funkciji unapređenja kontakata s gostima.

Sadržaj:

Turistički djelatnici su poruka (i proizvod/ usluga) u turizmu. Stoga prvo trebaju gostu/ posjetitelju „prodati“ sebe pa tek nakon toga proizvod, uslugu, ideju…i cjelokupan doživljaj. Turistički proizvod/ uslugu, naime,  čini materijalni dio (smještaj, hrana, piće…) i nematerijalni dio – čista usluga (hotelskog i ugostiteljskog osoblja). Kako je zbog svoje specifičnosti i uslužnog karaktera turistički proizvod velikim dijelom neopipljiv – težište je na onom mekom dijelu – čovjeku. Imidž turističkih djelatnika, smještajnih kapaciteta pa i naselja u kojima se oni nalaze – upotpunjavaju tu sliku i šalju poruku.
Turistički je djelatnik izravni turistički resurs – tj. najveće bogatstvo. Upravo je čovjek taj koji je osnovica turističkog gospodarstva i kao takav predstavlja najvažniji dio turističke usluge. Njegova se vrijednost ugrađuje u turistički proizvod kao ljudski dodana vrijednost, a ona se iskazuje stalnom brigom za gosta koja značajno utječe na imidž djelatnika/ osobe, turističkog objekta, grada i cijele nacije..

Iz sadržaja:

  • Prvo “prodajemo” sebe
  • Poslovni osobni i korporativni imidž  turističkih djelatnika
  • “Osobnost” i/li nemar – gdje su granice?
  • Kako nas gosti vide
  • Imidž kao (neverbalna) komunikacija prije komunikacije
  • Pravila, kodeksi turističkoj djelatnosti prilagođenog imidža…

Namjena:

djelatnicima turističkih/ ugostiteljskih objekata svih profila

Način rada:

predavanje i radionica ( interaktivni testovi komuniciranja, reagiranja u standardnim i nestandardnim situacijama, zadovoljstva gostiju…)

ARHIVA NEWSLETTERA