Mr.sc.Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Trajanje:
5-7 i više sati
Cilj:
ukazati djelatnicima turističkih/ ugostiteljskih objekata na važne vještine komuniciranja/ soft skills u funkciji unapređenja kontakata s gostima.
Sadržaj:
Turistički djelatnici su poruka (i proizvod/ usluga) u turizmu. Stoga prvo trebaju gostu/ posjetitelju „prodati“ sebe pa tek nakon toga proizvod, uslugu, ideju…i cjelokupan doživljaj. Turistički proizvod/ uslugu, naime, čini materijalni dio (smještaj, hrana, piće…) i nematerijalni dio – čista usluga (hotelskog i ugostiteljskog osoblja). Kako je zbog svoje specifičnosti i uslužnog karaktera turistički proizvod velikim dijelom neopipljiv – težište je na onom mekom dijelu – čovjeku. Imidž turističkih djelatnika, smještajnih kapaciteta pa i naselja u kojima se oni nalaze – upotpunjavaju tu sliku i šalju poruku.
Turistički je djelatnik izravni turistički resurs – tj. najveće bogatstvo. Upravo je čovjek taj koji je osnovica turističkog gospodarstva i kao takav predstavlja najvažniji dio turističke usluge. Njegova se vrijednost ugrađuje u turistički proizvod kao ljudski dodana vrijednost, a ona se iskazuje stalnom brigom za gosta koja značajno utječe na imidž djelatnika/ osobe, turističkog objekta, grada i cijele nacije..
Iz sadržaja:
- Prvo “prodajemo” sebe
- Poslovni osobni i korporativni imidž turističkih djelatnika
- “Osobnost” i/li nemar – gdje su granice?
- Kako nas gosti vide
- Imidž kao (neverbalna) komunikacija prije komunikacije
- Pravila, kodeksi turističkoj djelatnosti prilagođenog imidža…
Namjena:
djelatnicima turističkih/ ugostiteljskih objekata svih profila
Način rada:
predavanje i radionica ( interaktivni testovi komuniciranja, reagiranja u standardnim i nestandardnim situacijama, zadovoljstva gostiju…)