Mr.sc.Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Ljudi više ne kupuju cipele da bi im noge bile tople i suhe. Oni ih kupuju jer se u njima osjećaju muževno, ženstveno, grubo, drugačije, profinjeno, mlado, zamamno, suvremeno. Kupovanje cipela postaje uzbudljivim događajem. Sada je naš zadatak – prodavati uzbuđenja, a ne samo cipele./ F.C.Rooney
Trajanje:
5-7 i više sati
Cilj:
ukazati djelatnicima turističkih/ ugostiteljskih objekata na važne vještine komuniciranja/ soft skills u funkciji unapređenja prodaje i kontakata s gostima.
Sadržaj:
Prodaja je sve i sve je prodaja – i u turizmu. Poznato je da je izvanpasionska potrošnja naših gostiju relativno skromna. Uz marketing proizvoda i usluga, danas se govori o marketingu iskustava i doživljaja, mjesta i destinacija, osoba, informacija i ideja. S druge strane u mnogim turističkim/ ugostiteljskim objektima i dalje imamo osjećaj da su zaposleni do savršenstva razvili tehniku izbjegavanja gostiju.
Mnoga istraživanja su potvrdila da se velika većina ljudi boji prodavati i da ne vole to činiti. No, (i) prodaja je samo komunikacija u kojoj rješavamo nečije probleme (glad, žeđ, smještaj, kulturne želje i potrebe…) i pravim informacijama i savjetima pomažemo pronaći pravo rješenje… Uspješna prodajna komunikacija je ona koja počinje od dobre pripreme, izbora pravog prodajnog pristupa “skrojenog po mjeri” gosta, učinkovite prodajne prezentacije, predstavljanja jedinstvene prodajne ponude/ USP, demonstracije, prihvaćanja (s dobrodošlicom) i spretnog ovladavanje primjedbama, izbora prave tehnike zaključivanja i – zadnje ali ne manje važno – održavanja postkupovnog zadovoljstva gostiju.
Tijekom komunikacije turistički djelatnik treba imati na umu da je gost, a ne on –taj koji je u središtu pažnje – kralj. Prodaja se zasniva na predstavljanju prednosti – za gosta. Stoga je važno o njemu, gostu saznati što više – između ostalog dobrim, pažljivim slušanjem i ispravnim, ciljanim postavljanjem pravih pitanja…
Iz sadržaja:
Specifičnost prodajne komunikacije u turizmu
Što je prodaja i što znači prodavati
Prodajni razgovor – tijek, modeli
Potrebne vještine – razgovaranja, prezentiranja, postavljanja i odgovaranja na pitanja, slušanja…
Greške u prodaji…
Namjena:
djelatnicima turističkih/ ugostiteljskih objekata svih profila
Način rada:
predavanje i radionica ( interaktivni testovi komuniciranja, reagiranja u standardnim i nestandardnim situacijama, zadovoljstva gostiju…)