GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Prodajna komunikacija u turizmu

Mr.sc.Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.

Ideja vodilja:

Ljudi više ne kupuju cipele da bi im noge bile tople i suhe. Oni ih kupuju jer se u njima osjećaju muževno, ženstveno, grubo, drugačije, profinjeno, mlado, zamamno, suvremeno. Kupovanje cipela postaje uzbudljivim događajem. Sada je naš zadatak – prodavati uzbuđenja, a ne samo cipele./ F.C.Rooney

Trajanje:

5-7 i više sati

Cilj:

ukazati djelatnicima turističkih/ ugostiteljskih objekata na važne vještine komuniciranja/ soft skills u funkciji unapređenja prodaje i kontakata s gostima.

Sadržaj:

Prodaja je sve i sve je prodaja – i u turizmu. Poznato je da je izvanpasionska potrošnja naših gostiju relativno skromna. Uz marketing proizvoda i usluga, danas se govori o marketingu iskustava i doživljaja, mjesta i destinacija, osoba, informacija i ideja. S druge strane u mnogim turističkim/ ugostiteljskim objektima i dalje imamo osjećaj da su zaposleni do savršenstva razvili tehniku izbjegavanja gostiju.
Mnoga istraživanja su potvrdila da se velika većina ljudi boji prodavati i da ne vole to činiti. No, (i) prodaja je samo komunikacija u kojoj rješavamo nečije probleme (glad, žeđ, smještaj, kulturne želje i potrebe…) i pravim informacijama i savjetima pomažemo pronaći pravo rješenje… Uspješna prodajna komunikacija je ona koja počinje od dobre pripreme, izbora pravog prodajnog pristupa “skrojenog po mjeri” gosta, učinkovite prodajne prezentacije, predstavljanja jedinstvene prodajne ponude/ USP, demonstracije, prihvaćanja (s dobrodošlicom) i spretnog ovladavanje primjedbama, izbora prave tehnike zaključivanja i – zadnje ali ne manje važno – održavanja postkupovnog zadovoljstva gostiju.
Tijekom komunikacije turistički djelatnik treba imati na umu da je gost, a ne on –taj koji je u središtu pažnje – kralj. Prodaja se zasniva na predstavljanju prednosti – za gosta. Stoga je važno o njemu, gostu saznati što više – između ostalog dobrim, pažljivim slušanjem i ispravnim, ciljanim postavljanjem pravih pitanja…

Iz sadržaja:

Specifičnost prodajne komunikacije u turizmu
Što je prodaja i što znači prodavati
Prodajni razgovor – tijek, modeli
Potrebne vještine – razgovaranja, prezentiranja, postavljanja i odgovaranja na pitanja, slušanja…
Greške u prodaji…

Namjena:

djelatnicima turističkih/ ugostiteljskih objekata svih profila

Način rada:

predavanje i radionica ( interaktivni testovi komuniciranja, reagiranja u standardnim i nestandardnim situacijama, zadovoljstva gostiju…)

ARHIVA NEWSLETTERA