Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Mi služimo, ali nismo sluge. Mi smo dame i gospoda koji poslužuju dame i gospodu./ Ritz-Carlton hotel – moto za djelatnike
Trajanje:
5-7 i više sati
Cilj:
ukazati djelatnicima turističkih/ ugostiteljskih objekata i obiteljskih gospodarstava na kritičnu važnost srdačnog primanja i lijepog dočekivanja gostiju kako bi se ponovo vratili i postali – klijenti.
Sadržaj:
Gostoprimstvo po svom značenju obuhvaća odnose i procese između gosta i domaćina, tj. praksu gostoljubivosti pri prijemu i brizi za gosta, posjetitelja i/li stranca na velikodušan i srdačan način. Gostoprimstvo se najčešće odnosi na uslužne djelatnosti usmjerene turistima te se smatra kulturnom normom i vrijednosti u sklopu etike.
Spretnost u ophođenju s gostima, prijateljski odnos, prisnost i ljubaznost, fleksibilnost, osobnost i briga za privatnost gostiju tek su neki od dijelova slagalice u zadovoljstvu gostiju. I najbolju nematerijalnu uslugu obezvrijediti će djelatnik koji nije dovoljno posvećen gostu. Tome nasuprot, manje nesavršenosti u materijalnom dijelu usluge, mogu se gotovo u potpunosti „popraviti“ uljuđenim ponašanjem, smiješkom i ljubaznošću.
Iz sadržaja:
O gostoprimstvu
Očekivanja gostiju
Svijest o gostu/ klijentu
Poželjne osobine i …
…potrebne vještine domaćina
Komunikacija s gostima/ bonton
Kako biti bolji domaćini?…
Namjena:
djelatnicima turističkih/ ugostiteljskih objekata svih profila
Način rada:
predavanje i radionica ( interaktivni testovi komuniciranja, reagiranja u standardnim i nestandardnim situacijama, zadovoljstva gostiju, igranje uloga, studije slučaja, analize…)