GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Komuniciranje s “teškim” ljudima

Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.

Cilj teme:

ukazati na važnost umijeća komuniciranja s naglaskom na one manje ugodne, a ponekad i krizne situacije i sugovornike. Riječ je o delikatnoj komunikaciji na raznim hijerarhijskim razinama s tzv. “teškim” sugovornicima. Ti “teški” ili zahtjevni sugovornici mogu biti interni i eksterni klijenti – na istoj i/li različitoj hijerahijskoj razini – u istom i/li drugom odjelu, timu, tvrtki…Glavni cilj ovog seminara je odgovoriti na pitanja: kako se ciljanom “teškom” sugovorniku obratiti pravim riječima, izreći ih na odgovarajući način u pravo vrijeme i na pravom mjestu?

Iz sadržaja:

  •     “Teški” ljudi” – interni i eksterni klijenti
  •     “Zašto sugovornici mogu biti i/li postati “teški”?
  •     “Teški” kolege na istoj razini – interno, horizontalno komuniciranje
  •     “Teški” podređeni – interno, vertikalno silazno komuniciranje
  •     “Teški” nadređeni – interno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  •     “Teški” klijenti – eksterno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  •     Osnovni tipovi kolega, suradnika, klijenata, nadređenih
  •     Važna pitanja koja si trebamo postaviti u komuniciranju s “teškim” internim i eksternim klijentima
  •     Konstruktivna komunikacija – kako da, a kako ne komunicirati s “teškim” internim i eksternim klijentima
  •     Emocionalna inteligencija i komunikacija s “teškim” internim i eksternim klijentima
  •     Načelni savjeti/ vještine ophođenja s uzrujanim internim i eksternim klijentima

 

Namjena:

prvenstveno poslovnim tajnicama koje su na dnevnoj bazi uključene u komunikaciju u poduzeću na svim razinama ali i drugim djelatnicima svih hijerarhijskih razina koji svakodnevno kontaktiraju sa suradnicima, kupcima/ klijentima, poslovnim partnerima…

Način rada:

predavanje i radionica ( testovi, interaktivne vježbe u parovima i grupama…)

Iz tiska:

 

ARHIVA NEWSLETTERA