GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Članci

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izbor čanaka

  • Čovjek – ključ uspjeha, Aktual br.34, siječanj 2012.
  • Poslovni bonton, Lider br.315, listopad 2011.
  • Blogovi PS-a 2010./ 2011.(Koliko odijelo čini čovjeka?, Domjenci  i prateća događanja – sajam taštine i/li poslovna situacija? Torba kao poruka, U planine – skijanje, Valentinovo – praznih (svih vrsta) ljubavi…
  • Djeca potrošači, prilog PS, veljača  2010.
  • Zaštita potrošača, PS br.51, Zagreb 2009.
  • Kako dočekati goste, PS br.51, Zagreb, 2009.
  • Pravila poslovnog odijevanja, PS br.50, Zagreb, 2009.
  • Poslovni bonton-prvi dojam, Tajnica.hr-6/ rujan 2008.
  •  Etiketa za stolom, PS br. 43, 2008.
  • Poslovni bonton – prvi dojam, Tajnica.hr. br.6 2008.
  • Japanski poučak/ Put jednog managera – Japan, Poslovni savjetnik br.40, Zagreb, 2008.
  • Posredovanje u prometu nekretninama, Poslovni savjetnik br.35, Zagreb, 2007.
  • Pisana komunikacija, Poslovni savjetnik br.34, Zagreb, 2007.
  • Zadovoljstvo kupaca – temelj stabilnosti poslovanja, Poslovni savjetnik br.31, Zagreb, 2007.
  • Slušati sugovornika dvostruko više nego govoriti, Poslovni dnevnik (20.8.07.), Zagreb
  • Odvojite sat vremena dnevno za sastanak sa samim sobom, Poslovni dnevnik, (2.7.07.), Zagreb
  • Vještine telefoniranja, Tajnica.hr. br.6, Zagreb, 2007.
  • Poslovni običaji u Japanu, Tajnica.hr br.5, Zagreb, 2007.
  • Savjeti za razvijanje komunikacijskih vještina, Tajnica.hr. br.2, Zagreb, 2007.
  • Komuniciranje s «teškim» ljudima, Tajnica.hr br. 1, Zagreb, 2007.
  • Kvalitetno poslovno komuniciranje, Tajnica.hr – nulti br.,Zagreb, 2006.
  • Više slušajte – manje govorite Poslovni savjetnik br.30., Zagreb, 2007.
  • Ključ uspjeha u prodaju, Poslovni savjetnik br.29, Zagreb, 2007.
  • Telefoniranje, Poslovni savjetnik br.28., Zagreb, 2007.
  • Planiranje II – upravljanje vremenom – Poslovni savjetnik br.27, Zagreb, 2007.
  • Planiranje I – upravljanje vremenom – Poslovni savjetnik br.26, Zagreb,   2007.
  • Darivanje kao oblik tržišne komunikacije – Poslovni savjetnik br.25, Zagreb, 2006.
  • Domjenci – Poslovni savjetnik br.24, Zagreb,2006.
  • Glasnogovornici – tema broja, Poslovni savjetnik br.23, Zagreb 2006.
  • Poslovni odnosi u kriznim situacijama, Poslovni savjetnik br. 22, Zagreb, 2006.
  • Stjecanje poslovnog ugleda uljuđenim ponašanjem, Poslovni savjetnik br. 20/ 21, Zagreb, 2006.
  • Komuniciranje bojama u prostoru, Poslovni savjetnik br.19, Zagreb, 2006.
  • Svijet boja – boje na nama, Poslovni savjetnik br. 18, Zagreb, 2006.
  • Putujući ured – zaokružena cjelina, Poslovni savjetnik br. 17, Zagreb, 2006.
  • Govor tijela – tiha, a tako “glasna” komunikacija, Poslovni savjetnik br. 16 Zagreb, 2006.
  • Poslovni (govorni) nastup, Poslovni savjetnik br. 15, Zagreb, 2006.
  • Moda u poslovanju, Poslovni savjetnik br.14, Zagreb, 2006.
  • Posebnosti u poslovnom izgledu žena i muškaraca, Poslovni savjetnik br.13, Zagreb, 2005.
  • Zajednička pravila poslovnog izgleda za muškarce i žene, Poslovni savjetnik br.12, Zagreb, 2005.
  • Poslovno odijevanje, Poslovni savjetnik br.11, Zagreb,2005.
  • Poslovni imidž, Poslovni savjetnik (izdavač: Centar za menadžment i savjetovanje) br,10, Zagreb, rujan 2005.
  • Korespondencija kao način prezentacije, Profesionalna prodaja br.3, Zagreb, 2005.
  • Direktna prodaja i mrežni marketing, Profesionalna prodaja br.5, Zagreb, godina I
  • Prodajni timovi, Profesionalna prodaja br.11, Zagreb, godina II
  • Poslovni osobni imidž, Profesionalna prodaja br.16, godina II
  • Dar je komunikacija, Poslovni darovi – posebno izdanje Poslovnih znanja za 2004.g. , Zagreb, 2004
  • Čestitke – pisana poslovna komunikacija, Poslovni darovi – posebno izdanje Poslovnih znanja za 2004.g. , Zagreb, 2004.
  • Darivanje – savjeti, Poslovni darovi – posebno izdanje Poslovnih znanja za 2003.g. , Zagreb, 2003.
  • Darivanje – vrijedan poslovni alat, Poslovni darovi – posebno izdanje Poslovnih znanja za 2003.g. , Zagreb 2003.
  • Direktna prodaja i mrežni marketing – sada i ovdje, Ekonomist br.10 2001.

 

ARHIVA NEWSLETTERA