Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Kad znaš temu – riječi će teći same./latinska
Cilj:
Ukazati na značaj i neophodnost ovladavanja prezentacijskim vještinama
Trajanje:
5 i više sati
Sadržaj:
U današnjoj vizualnoj civilizaciji sve češća forma poslovne komunikacije postaju prezentacije. Uspješna prezentacija ima sadržaj, strukturu i stil, a podrazumijeva planiranje, pripremu i samo izvođenje – prezentaciju.
Ona treba odgovoriti na pitanja zamišljenog slušatelja: zašto da nas sluša, o čemu se u prezentaciji zapravo radi, koliko će ona trajati i koju će korist (on/ a) imati od prezentacije.
Osoba ili osobe koje izvode prezentaciju trebaju biti poletne, entuzijastične, dinamične i prepoznatljive. Prezentacijski stil njihovog verbalnog i neverbalnog izričaja treba biti izražajan, iskren, uvjerljiv i siguran. One moraju poznavati temu i sugovornike, imati poruku, biti samouvjerene, zanimljive i strastvene. Njihov vizalni dojam – odjeća, ponašanje trebaju poduprijeti njihove poruke.
Stoga je nadasve važna svijest o potrebi unapređivanja retoričkih tehnika, umijeća izbora odgovarajuće audio-vizualne podrške, ovladavanja pitanjima i odgovorima…
Iz sadržaja:
- Planiranje i priprema prezentacije
- Tko, što, kome, kada, gdje, kako, zašto, s čim/ pomoću čega, koliko – kako dugo…
- Ciljevi prezentacije
- Pronalaženje i strukturiranje materijala
- Logistika, pomoćna tehnička sredstva/ audio-vizualna pomagala
- Mjesto, vrijeme, trajanje
- Osobne pripreme prezentatora
- Uvjerljivost – kreativna vizualizacija, vježbanje…
- Pojavnost -osobni imidž
- Opuštanje – smanjenje napetosti
- Ovladavanje materijom/ temom
- Oduševljenost/ EnthusIASM
- Prezentiranje
- Tijek – AIDA/ AIDC
- Pridobivanje sugovornika – poistovjećivanje sa sugovornicima, uključivanje sugovornika, pitanja i odgovori
Namjena:
Svim djelatnicima, a posebno onima u menadžmentu, marketingu/ prodaji
Način rada:
Predavanje i radionica ( kamera + analiza, govorna štafeta…)