GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Poslovno dopisivanje

Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.

Ideja vodilja:

U eri masovnog informiranja i komuniciranja vještina jasnog pisanog izražavanja je fundamentalna za poslovni uspjeh./menadžerska

Cilj ovog seminara:

Ukazati na važnost djelotvornog poslovnog komuniciranja koje se značajnim dijelom temelji upravo na poslovnom dopisivanju.

Trajanje:

5 i više sati

Sadržaj:

Znati prenijeti svoje ideje, mišljenja i iskustva drugim ljudima vrijedan je menadžerski alat. Uz kvalitetnu usmenu komunikaciju – poslovnu retoriku i odgovarajuću, tj. podržavajuću neverbalnu komunikaciju – značajna je i vještina dobrog pismenog izražavanja. Svaku ključnu informaciju i dogovor u poslovnom svijetu uobičajeno je i obavezno, potvrditi i u pisanom obliku. Stoga je spretno pismeno iznošenje misli, ideja, sažimanje i formalno potvrđivanje već dogovorenog sadržaja komparativna prednost i vještina bez koje je teže napredovati u današnjem sve zahtjevnijem poslovnom svijetu.
Dobro pismeno izražavanje podrazumijeva – jasan i koncizan stil, poznavanje pravopisa i gramatike, strukture pisanih formi (pisama, izvještaja, e-mailova, upita, ponuda, računa, pozivnica…) i primjenu osnovnih formi koji su standard u pojedinom poduzeću i dio su njegova kućnog stila. Pisana bi poruka trebala biti kratka, jasna i nedvosmislena – napisana u pozitivnom tonu te koristiti isključivo činjenice. Jednostavan i čist književni jezik uz obvezne ljubazne fraze pri otvaranju i zatvaranju pisane komunikacije također su nešto bez čega se ne može.

Dobra vještina pismenog izražavanja bitno utječe na poslovni imidž djelatnika, odjela i cijelog poduzeća.

Iz sadržaja:

  • Specifičnost, važnost i značaj pisane riječi u komunikaciji
  • Dobro i loše pisanje
  • Preduvjeti dobrog pisanja
  • Forme: poslovno pismo, izvještaji, memorandumi. e-mail, pisma u direktnoj pošti/ DM, ponude, pritužbe, reklamacije
  • E-mail – kada, kako…prednosti, ograničenja, pravila
  • Dobro pisanje i pismenost – ispravno korištenje jezika
  • Ton pisanja – uljuđenost, ljubaznost, pozitivnost…
  • Planiranje pisanja
  • Strukturiranje teksta – organizacija sadržaja
  • Izbor stila – engleski stil, američki stil…
  • Zlatna pravila dobrog pisanja
  • Dijelovi poslovnog pisma (format, obrazac, oblik teksta, omotnica…)
  • Bonton u poslovnom dopisivanju – oslovljavanje, tituliranje, način izražavanja…
  • Unapređivanje pisanja – test

Namjena:

Menadžerima; osoblju u prodaji, marketingu…

Način rada:

Predavanje i radionica ( interaktivni testovi, studije slučajeva, govorna štafeta, primjeri, analize…)

Iz tiska:

ARHIVA NEWSLETTERA