GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Poslovni osobni i korporativni imidž

Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.

stilistica, vizažistica i imidž konzultantica

Ideja vodilja:

Kada izgledate najbolje što možete, možete djelovati najbolje što možete, a to će vas dovesti na sam vrh./ dr.Gayle Carson

Cilj teme:

Ukazati na činjenicu da prvo “prodajemo” sebe, a tek onda proizvod, ideju o poslu…, tj. istaknuti značaj osobnog imidža kao važnog dijela komunikacije u funkciji predstavljanja proizvoda/ usluge i tvrtke.

Trajanje:

cca 5 i više sati

Sadržaj:

Istraživanja su pokazala da je imidž drugi faktor u ocjenjivanju menedžera, odmah iza stručnosti. Isto tako je dokazana nedvojbena povezanost osobnog imdža djelatnika i korporativnog imidža tvrtke. Naš poslovni osobni imidž je stoga daleko više poslovan, tj. javan nego osoban – naša privatna stvar. On se direktno odražava na imidž posla koji radimo, jer imidž nije ništa drugo do komunikacija i to ona dominantna – neverbalna. U današnje doba movinga, tj. sveopće užurbanosti i površnosti u kojem dominiraju vizualni mediji – mi smo poruka! Stoga je važno odrediti kakva – pozitivna ili negativna.
Komuniciramo odjećom, obućom, dodacima, simbolima… Komuniciramo i bojama koje imaju svoj značaj i poruke. U tom kontekstu nije svejedno koje boje koristimo, primjerice u uređenju naših radnih i prodajnih prostora, promotivnim materijalima (tzv. “kućne” boje) ali isto tako i u odijevanju, make up-u… (tzv. “osobne” boje). U svakom slučaju – osobni i korporativni imidž nisu nešto što nam je zadano već njima možemo i moramo aktivno upravljati rukovođeni znanjima koja će nam nedvojbeno dati i ovaj seminar.

Iz sadržaja seminara:

  •     Imidž stvara ili razara
  •     Imidž – slika koju drugi imaju o nama
  •     Imidž u odnosu na standarde koje su postavili mediji
  •     Imidž kao komunikacija
  •     Prvo “prodajemo” sebe/ IASM
  •     Važnost pozitivnog imidža za samopouzdanje, uspjeh u karijeri i imidž tvrtke
  •     Korporativni imidž – sastavni dijelovi
  •     Komuniciranje odjećom, obućom, dodacima, simbolima…
  •     Frizura, make up…
  •     Komuniciranje bojama i “poruke” boja
  •     Upravljanje osobnim imidžem – zlatna pravila

Namjena:

Menedžerima svih rangova; osoblju u prodaji, marketingu…

Način rada:

Predavanje i radionica ( dijagnostika osobnog imidža . interaktivni test,  govorna štafeta, analize, studije slučajeva …)

Iz tiska:

 

ARHIVA NEWSLETTERA