Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
stilistica, vizažistica i imidž konzultantica
Ideja vodilja:
Kada izgledate najbolje što možete, možete djelovati najbolje što možete, a to će vas dovesti na sam vrh./ dr.Gayle Carson
Cilj teme:
Ukazati na činjenicu da prvo “prodajemo” sebe, a tek onda proizvod, ideju o poslu…, tj. istaknuti značaj osobnog imidža kao važnog dijela komunikacije u funkciji predstavljanja proizvoda/ usluge i tvrtke.
Trajanje:
cca 5 i više sati
Sadržaj:
Istraživanja su pokazala da je imidž drugi faktor u ocjenjivanju menedžera, odmah iza stručnosti. Isto tako je dokazana nedvojbena povezanost osobnog imdža djelatnika i korporativnog imidža tvrtke. Naš poslovni osobni imidž je stoga daleko više poslovan, tj. javan nego osoban – naša privatna stvar. On se direktno odražava na imidž posla koji radimo, jer imidž nije ništa drugo do komunikacija i to ona dominantna – neverbalna. U današnje doba movinga, tj. sveopće užurbanosti i površnosti u kojem dominiraju vizualni mediji – mi smo poruka! Stoga je važno odrediti kakva – pozitivna ili negativna.
Komuniciramo odjećom, obućom, dodacima, simbolima… Komuniciramo i bojama koje imaju svoj značaj i poruke. U tom kontekstu nije svejedno koje boje koristimo, primjerice u uređenju naših radnih i prodajnih prostora, promotivnim materijalima (tzv. “kućne” boje) ali isto tako i u odijevanju, make up-u… (tzv. “osobne” boje). U svakom slučaju – osobni i korporativni imidž nisu nešto što nam je zadano već njima možemo i moramo aktivno upravljati rukovođeni znanjima koja će nam nedvojbeno dati i ovaj seminar.
Iz sadržaja seminara:
- Imidž stvara ili razara
- Imidž – slika koju drugi imaju o nama
- Imidž u odnosu na standarde koje su postavili mediji
- Imidž kao komunikacija
- Prvo “prodajemo” sebe/ IASM
- Važnost pozitivnog imidža za samopouzdanje, uspjeh u karijeri i imidž tvrtke
- Korporativni imidž – sastavni dijelovi
- Komuniciranje odjećom, obućom, dodacima, simbolima…
- Frizura, make up…
- Komuniciranje bojama i “poruke” boja
- Upravljanje osobnim imidžem – zlatna pravila
Namjena:
Menedžerima svih rangova; osoblju u prodaji, marketingu…
Način rada:
Predavanje i radionica ( dijagnostika osobnog imidža . interaktivni test, govorna štafeta, analize, studije slučajeva …)
Iz tiska: