Naziv teme:
Poslovni bonton u zemljama EU
Mr.sc.Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Cilj teme:
Usvojiti znanja i vještine kako uz što manje nesporazuma učinkovito komunicirati s poslovnim partnerima iz EU uz primjenu suvremenog poslovnog bontona.
Prepoznati jedinstvenosti poslovnog bontona u zemljama EU ali i posebnosti pojedinih zemalja-članica.
Ukazati na osnovne i posebne situacije koje mogu izazvati teškoće u poslovanju sa stranim partnerima.
Kroz studije slučajeva u radionici uvježbati primjenu izložene materije u praksi.
Iz sadržaja seminara:
- Jedinstvenosti i posebnosti suvremenog poslovnog bontona u zemljama EU/ međusobni utjecaj globalizacije i nacionalnih kultura
- Kodeksi i pravila
- Što da (dobrodošle prakse), a što ne („smrtni“ grijesi) u pojedinim zemljama/ kulturno nasljeđe
- Što je važno znati prije početka poslovne komunikacije s poslovnim partnerima iz pojedinih zemalja EU
- Osnove poslovne komunikacije (verbalne i neverbalne) u zemljama EU: specifičnosti vezane uz pozdravljanje, oslovljavanje, odijevanje, poslovne darove…
- Učinkovito poslovno dopisivanje, telefoniranje, sastanci, pregovaranje…s poslovnim partnerima iz zemlja EU
- Posebne situacije: bonton za stolom (alkohol, pušenje, komunikacija), muško-ženski odnosi…
- Primjeri poslovnog bontona i poslovne prakse u zemljama EU: Austrija, Belgija, Češka republika, Francuska, Italija, Mađarska, Njemačka, Poljska, Rumunjska…
Namjena:
menadžerima svih rangova
Način rada:
Predavanje i radionice ( Studije slučajeva, brain storming i swot analiza primjene poslovnog bontona u konkretnim poslovnim situacijama u nekoj od zemalja EU)
Napomena: Po potrebi (želji klijenta) tema se može proširiti i na zemlje izvan EU.
Iz tiska: