Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Koautorica udžbenika Poslovni bonton (vidjeti pod home-page i publikacije-knjige)
Cilj teme:
Ukazati na značaj bontona kao preporučenog poslovnog ponašanja u funkciji unapređenja poslovanja te prikaz najčešćih protokolarnih situacija u poslovnoj komunikaciji.
Trajanje:
5 i više sati
Sadržaj:
Što se događa s menadžerima i drugim djelatnicima u današnjim poduzećima? Zašto (pre)često dolazi do tzv. “šumova” u komunikaciji? Zbog čega propadaju važni dogovori i ugovori? Zašto i na najvišim razinama ima previše nejasnoća, nesporazuma i “krivih” koraka? Odgovor na ova pitanja je dobrim dijelom u nepoznavanju, neprepoznavanju i nepridržavanju nekih osnovnih pravila uljuđenog ponašanja koja su zanemarena i nestala u proteklom turbulentnom, a i sadašnjem tranzicijskom vremenu.
Dio seminara posvećen je i poslovnom protokolu. Riječ je o formalnom, zadanom i obvezujućem komuniciranju koje podrazumijeva poštovanje određenih standarda u konkretnim situacijama. Naglasak je na protokolu ustanova i poduzeća čija pravila obuhvaćaju opća načela međuljudskih odnosa i norme uljuđenog civilizacijskog ponašanja radi općeg sklada i reda.
Upoznati se s temama iz sadržaja seminara kritično je važno za dugoročnost poslovanja i o(p)stanak u poslu.
Iz sadržaja seminara:
- Bonton – značenje, principi i pravila
- Društveni bonton – suvremeni poslovni bonton
- Uvjeti bez kojih se ne može
- Ophođenje na radnom mjestu
- Bonton u poslovnom razgovoru, pri telefoniranju, dopisivanju…
- Etiketa za stolom
- Kodeksi i pravila…
- Protokol ustanove, poduzeća
- Hijerarhija
- Elementarni poslovni protokol (prigodne svečanosti, proslave, akademije, posjeti delegacija, domjenci, ručkovi, službena putovanja, blagdani, čestitanja, darivanja…)
- Prijem i briga o važnim gostima
- Elementi odnosa s javnošću – njegovanje dobre slike o sebi i poduzeću…
Namjena:
Menadžerima svih rangova i onima koji to žele postati te poslovnim ljudima svih profila koji su na dnevnoj bazi “na terenu” u kontaktu s kupcima, klijentima, poslovnim partnerima…
Način rada:
Predavanje i radionica (interaktivni test, studije slučajeva, govorna štafeta, analize, igranje uloga…)