GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Poslovni bonton i protokol

Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.

Koautorica udžbenika Poslovni bonton (vidjeti pod home-page i publikacije-knjige)

Cilj teme:

Ukazati na značaj bontona kao preporučenog poslovnog ponašanja u funkciji unapređenja poslovanja te prikaz najčešćih protokolarnih situacija u poslovnoj komunikaciji.

Trajanje:

5 i više sati

Sadržaj:

Što se događa s menadžerima i drugim djelatnicima u današnjim poduzećima? Zašto (pre)često dolazi do tzv. “šumova” u komunikaciji? Zbog čega propadaju važni dogovori i ugovori? Zašto i na najvišim razinama ima previše nejasnoća, nesporazuma i “krivih” koraka? Odgovor na ova pitanja je dobrim dijelom u nepoznavanju, neprepoznavanju i nepridržavanju nekih osnovnih pravila uljuđenog ponašanja koja su zanemarena i nestala u proteklom turbulentnom, a i sadašnjem tranzicijskom vremenu.
Dio seminara posvećen je i poslovnom protokolu. Riječ je o formalnom, zadanom i obvezujućem komuniciranju koje podrazumijeva poštovanje određenih standarda u konkretnim situacijama. Naglasak je na protokolu ustanova i poduzeća čija pravila obuhvaćaju opća načela međuljudskih odnosa i norme uljuđenog civilizacijskog ponašanja radi općeg sklada i reda.

Upoznati se s temama iz sadržaja seminara kritično je važno za dugoročnost poslovanja i o(p)stanak u poslu.

Iz sadržaja seminara:

  • Bonton – značenje, principi i pravila
  • Društveni bonton – suvremeni poslovni bonton
  • Uvjeti bez kojih se ne može
  • Ophođenje na radnom mjestu
  • Bonton u poslovnom razgovoru, pri telefoniranju, dopisivanju…
  • Etiketa za stolom
  • Kodeksi i pravila…
  • Protokol ustanove, poduzeća
  • Hijerarhija
  • Elementarni poslovni protokol (prigodne svečanosti, proslave, akademije, posjeti delegacija, domjenci, ručkovi, službena putovanja, blagdani, čestitanja, darivanja…)
  • Prijem i briga o važnim gostima
  • Elementi odnosa s javnošću – njegovanje dobre slike o sebi i poduzeću…

Namjena:

Menadžerima svih rangova i onima koji to žele postati te poslovnim ljudima svih profila koji su na dnevnoj bazi “na terenu” u kontaktu s kupcima, klijentima, poslovnim partnerima…

Način rada:

Predavanje i radionica (interaktivni test, studije slučajeva, govorna štafeta, analize, igranje uloga…)

Iz tiska:

 

ARHIVA NEWSLETTERA