Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Riječ je zlato/ Tolstoj ; Riječi su ubojito oružje/ tradicionalna
Cilj teme:
Ukazivanje na značaj verbalne komunikacije. Potaknuti na razmišljanje o vlastitim govornim mogućnostima te podgrijati želju za njihovim poboljšanjem.
Trajanje:
5 i više sati
Sadržaj:
Čovjek je društveno i samim time komunikacijsko biće i oko 500 tisuća godina komunicira govorom. Komuniciranje je naša sudbina i ne možemo nekomunicirati jer je i nekomunikacija – jasna komunikacija.
Koliko je važno umijeće govora/ verbalne komunikacije u prezentacijama, prodajnim razgovorima…najbolje znaju oni koji su zbog nedostataka istih izgubili važne poslovne prilike ili bili preteknuti onima – vještijima. Stoga kada već moramo komunicirati – zašto to ne činiti na najbolji mogući način.
Za razvoj karijere i uspjeh je presudno važno znati izabrati prave riječi, izreći ih na najupečatljiviji način – pravim tonom, u pravo vrijeme i pri tome ne biti ni preopširan ni prekratak – tj. najučinkovitije verbalno komunicirati i prezentirati… Da bi naša prezentacija bila potpuna “zaslužan” je i “govor tijela” koji pojačava ili poništava naše riječi.
Iz sadržaja seminara:
- Govor – najjednostavniji i (samo) čovjeku svojstven način komunikacije
- Riječi – kritično mali postotak komunikacije
- Važnost govornog izričaja na prezentacijama
- Suvremena retorika
- Izbor riječi – kultura govora/ Dominantna govorna osnova
- Tehnike poboljšanja govornog umijeća
- Tijek prodajnog razgovora, prezentacije – BEST metoda…
- Neverbalna komunikacija u funkciji pojačavanja, slabljenja ili obezvređivanja komunikacije
Namjena:
Menedžerima; osoblju u prodaji, marketingu…
Način rada:
Predavanje i radionica (kamera + analiza, interaktivni test…)