Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Poslovna etična učinkvitost i uspješnost ovise o određenim nepovredivim načelima – prirodnim zakonima u ljidskoj dimenziji koji su stvarni i nepromjenjivi poput zakona gravitacije./S.Covey
Cilj teme:
Ukazivanje na značaj etike za dugoročnost poslovanja. Potaknuti na razmišljanje o osobnim etičkim standardima, postupcima…Sagledati moguće posljedice neetičnog ponašanja.
Trajanje:
5 i više sati
Sadržaj:
Dugoročno se može djelovati samo etično. Kratkoročne strategije rukovođene jednostranom korišću su kratkog daha. To je posebno uočljivo u poslovanju s tzv.neopipljivim proizvodom, a kod onog financijskog postaje čak i kritično.
Iz sadržaja seminara:
- Kako nas vide i doživljavaju drugi – suradnici, klijenti…?
- Etika i moral – pojam, značenje, načela, pravila, principi…
- Temeljne etičke vrline – zajedničke točke svih religija, filozofija…
- Poslovna i osobna etika – međusobna povezanost
- Što je to etično ponašanje
- Uzroci i posljedice etičkih problema
- Poslovna etika – etika prakse
- Zašto je etično poslovanje presudno za dugoročni razvoj našeg posla, poduzeća…
- Voditelj grupe i etika – vještine i kvalitete…
Način rada:
Predavanje i radionica (interaktivni testovi, studije slučajeva, analite, govorne štafete…)
Namjena:
Djelatnicima i menadžerima u marketingu, prodaji, upravi…