GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Neverbalna komunikacija

Mr. sc. Marija Ištok Novak, Gendar d.o.o.

Ideja vodilja:

Slika vrijedi 1000 riječi./kineska

Cilj seminara:

Ukazivanje na značaj neverbalne komunikacije. Potaknuti na razmišljanje o jakostima I slabostima neverbalnog izričaja, te podgrijati želju za njegovim poboljšanjem.

Trajanje:

5 i više sati

Sadržaj:

Čovjek je društveno i samim time komunikacijsko biće koje više od 2 milijuna godina komunicira neverbalno. Komuniciranje je naša sudbina i ne možemo nekomunicirati jer je i nekomunikacija – jasna komunikacija.
Za razvoj karijere i uspjeh u životu i poslu je presudno važno znati učinkovito govoriti. No, ipak govor tijela”, tj. neverbalna komunikacija je prevladavajući dio komunikacije.
Stav, geste, mimika, očni kontakt, osmijeh, pojavnost, fizički kontakt, prostorno i vremensko ponašanje… Ona nadopunjuje verbalnu komunikaciju, tj. predstavlja pozitivni ili negativni dadatak govoru pojačavajući i/li poništavajući naše riječi.
Pozitivni je dodatak kada je usklađena s govorom i pojačava ga. To se događa kada govorimo o onome što (po)znamo, što mislimo i u što vjerujemo. Djelovanje neverbalnog izričaja je negativno kada njime poništavamo govor jer nismo iskreni i tada nas “izdaje”. To se događa primjerice kada govorimo ono što ne (po)znamo dovoljno ili u što sami ne vjerujemo.
Važnost neverbalnog izričaja još je uvijek nedovoljno vrednovana iako čini pretežni dio komunikacije. Tek 70-ih godina 20. stoljeća počinje se neverbalnoj komunikaciji pridavati odgovarajuća važnost i to prvenstveno u poslovima marketinga i prodaje.

Sadržaj seminara:

  • Neverbalno komuniciranje/ “govor tijela”
  • Neverbalna komunikacija u funkciji pojačavanja, slabljenja ili obezvređivanja komunikacije
  • Karakter neverbalne poruke – nesvjesnost, nedostatak kontrole, dominantnost
  • Kongruentnost – inkongruentnost
  • Način/ forme: gestikulacija, mimika, očni kontakt, osmijeh, kretnje, stav, prostorno i vremensko ponašanje…
  • Poželjni i opasni signali
  • Kako ih “čitati” i kontrolirati?

Namjena:

Menedžerima; osoblju u prodaji, marketingu…

Način rada:

Predavanje i radionica (kviz, kamera + analiza, igranje uloga…)

Iz tiska:

ARHIVA NEWSLETTERA