Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Na pravi način može se reći bilo što. Na krivi način ništa. Najvažnije je ustanoviti pravi način./George Bernard Shaw
Cilj teme:
Ukazati na važnost umijeća komuniciranja s naglaskom na one manje ugodne, a ponekad i krizne situacije i sugovornike. Riječ je o delikatnoj komunikaciji na raznim hijerarhijskim razinama s tzv. “teškim” sugovornicima. Ti “teški” ili zahtjevni sugovornici mogu biti naši interni i eksterni klijenti – na istoj i/li različitoj hijerahijskoj razini – u istom i/li drugom odjelu, timu, poduzeću…Glavni cilj ovog seminara je odgovoriti na pitanja: kako se ciljanom “teškom” sugovorniku obratiti pravim riječima, izreći ih na odgovarajući način u pravo vrijeme i na pravom mjestu?
Iz sadržaja:
- “Teški” ljudi” – interni i eksterni klijenti
- “Zašto sugovornici mogu biti i/li postati “teški”?
- “Teški” kolege na istoj razini – interno, horizontalno komuniciranje
- “Teški” podređeni – interno, vertikalno silazno komuniciranje
- “Teški” nadređeni – interno, vertikalno uzlazno komuniciranje
- “Teški” klijenti – eksterno, vertikalno uzlazno komuniciranje
- Osnovni tipovi kolega, suradnika, klijenata, nadređenih
- Važna pitanja koja si trebamo postaviti u komuniciranju s “teškim” internim i eksternim klijentima
- Konstruktivna komunikacija – kako da, a kako ne komunicirati s “teškim” internim i eksternim klijentima
- Emocionalna inteligencija i komunikacija s “teškim” internim i eksternim klijentima
- Načelni savjeti/ vještine ophođenja s uzrujanim internim i eksternim klijentima
Namjena:
Poslovnim ljudima – djelatnicima svih hijerarhijskih razina koji svakodnevno kontaktiraju sa suradnicima, kupcima/ klijentima, poslovnim partnerima…
Način rada:
Predavanje i radionica ( studije slučajeva, analize, govorna štafeta, interaktivni test, igranje uloga…)