GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Komuniciranje s “teškim” klijentima

Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.

Ideja vodilja:

Na pravi način može se reći bilo što. Na krivi način ništa. Najvažnije je ustanoviti pravi način./George Bernard Shaw

Cilj teme:

Ukazati na važnost umijeća komuniciranja s naglaskom na one manje ugodne, a ponekad i krizne situacije i sugovornike. Riječ je o delikatnoj komunikaciji na raznim hijerarhijskim razinama s tzv. “teškim” sugovornicima. Ti “teški” ili zahtjevni sugovornici mogu biti naši interni i eksterni klijenti – na istoj i/li različitoj hijerahijskoj razini – u istom i/li drugom odjelu, timu, poduzeću…Glavni cilj ovog seminara je odgovoriti na pitanja: kako se ciljanom “teškom” sugovorniku obratiti pravim riječima, izreći ih na odgovarajući način u pravo vrijeme i na pravom mjestu?

Iz sadržaja:

  • “Teški” ljudi” – interni i eksterni klijenti
  • “Zašto sugovornici mogu biti i/li postati “teški”?
  • “Teški” kolege na istoj razini – interno, horizontalno komuniciranje
  • “Teški” podređeni – interno, vertikalno silazno komuniciranje
  • “Teški” nadređeni – interno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  • “Teški” klijenti – eksterno, vertikalno uzlazno komuniciranje
  • Osnovni tipovi kolega, suradnika, klijenata, nadređenih
  • Važna pitanja koja si trebamo postaviti u komuniciranju s “teškim” internim i eksternim klijentima
  • Konstruktivna komunikacija – kako da, a kako ne komunicirati s “teškim” internim i eksternim klijentima
  • Emocionalna inteligencija i komunikacija s “teškim” internim i eksternim klijentima
  • Načelni savjeti/ vještine ophođenja s uzrujanim internim i eksternim klijentima

Namjena:

Poslovnim ljudima – djelatnicima svih hijerarhijskih razina koji svakodnevno kontaktiraju sa suradnicima, kupcima/ klijentima, poslovnim partnerima…

Način rada:

Predavanje i radionica ( studije slučajeva, analize, govorna štafeta, interaktivni test, igranje uloga…)

Iz tiska:

ARHIVA NEWSLETTERA