Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Više od 50% poruka u tvrtki nikada ne stignu onima kojima su upućene, ili stignu bitno izmijenjene./komunikološka
Cilj teme:
Ukazati na značaj interne komunikacije te potaknuti na razmišljanje o osobnom doprinosu svakog pojedinca/ sudionika kvaliteti interne komunikacije u tvrtki/ ustanovi kroz gradnju dobrih odnosa i partnerstvo s kolegama.
Trajanje:
5 i više sati
Sadržaj:
Poslovna komunikacija je krvotok u organizaciji/ ustanovi. Stoga bi trebalo težiti njenom poticanju i olakšavanju. Nerazumijevanje je uzrok devet desetina ozbiljnih teškoća u poslovnom (i privatnom) životu.
Razlozi tome su u tzv.šumovima u komunikaciji, tj. (pre)čestim izmjenama poruke, selektivnom slušanju, vrijednosnim procjenama, prebrzom zaključivanju…
Iz sadržaja seminara:
- Komuniciranje unutar organizacije – činjenice, važnost i značaj
- Temeljne pretpostavke uspješne interne komunikacije
- Vrste internog komuniciranja
- Komunikacijske mreže unutar organizacije
- Dobar i loš komunikator
- Funkcionalna i nefunkcionalna ponašanja u organizaciji
- Prepreke uspješnoj internoj komunikaciji
- Načela dobrog timskog komuniciranja
- Kako poboljšati komunikaciju
Namjena:
Menedžerima, trenerima i osoblju u prodaji, marketingu…
Način rada:
Predavanje i radionica (interaktivni testovi, igranje uloga, studije slučajeva, analize…)