GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Aktivno slušanje – interpersonalna komunikacija

Mr.sc.Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.

Ideja vodilja:

Bog nam je dao 2 uha, a jedna usta! latinska

Cilj:

Ukazati na značaj i neophodnost ovladavanja vještinom učinkovitog komuniciranja s naglaskom na aktivno slušanje.

Trajanje: 4 šk.sata

Sadržaj:

Istraživanja su pokazala da u komuniciranju najviše vremena trošimo na slušanje – čak 53% ukupnog vremena. Stoga ne začuđuje što kultni autor T. Peters u svojoj knjizi znakovitog naslova « U potrazi za izvrsnošću» ističe da «…izvrsne kompanije nisu one koje imaju samo bolju uslugu, kvalitetu… već one koje su bolje u slušanju svojih kupaca». Slušanje suradnika, poslovnih partnera i  kupca znači mogućnost saznati što on-suradnik, poslovni partner i kupac, stvarno želi, što omogućuje „krojenje ponude po mjeri“ potencijalnog ili stvarnog suradnika i/li kupca.

Iz sadržaja:

Što je slušanje i zašto je ono kritično važno za razumijevanje?

Model učinkovitog slušanja

Želja/ volja (da slušamo druge)

Pažnja

Razumijevanje

Pamćenje

Reagiranje/ odgovaranje

Razvoj – Koraci razvojnog procesa

Slušanje u sponzoriranju i prodaji

Radionica: Kako slušamo (jakosti i slabosti, „pokvareni telefon“…)

Namjena:

svim poslovnim ljudima neovisno o hijerarhijskoj razini, a posebno onima koji su u svakodnevnom kontaktu sa suradnicima i kupcima

Način rada:

predavanje i radionica

 

ARHIVA NEWSLETTERA