GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Planiranje – upravljanje vremenom

Ideja vodilja:

Ne planirati znači planirati neuspjeh./ menadžerska

Cilj teme:

Skrenuti pozornost na važnost brušenja vještine upravljanja vremenom koje je vrijedan menadžerski alat.

Sadržaj:

Na našim se prostorima, o vremenu još nerijetko ne razmišlja ni kao o novcu (Time is money), a pogotovo ne kao o životu (Time is life). Svjedoci smo da mnogi njime (još) ne raspolažu dovoljno štedljivo – već ga često nemilice troše – na neproduktivne aktivnosti. Jedna od tajni uspješnog menadžmenta upravo je učinkovito upravljanje vremenom koje je upravljanje našim vlastitim životom. Kako nadzirati svoje vrijeme? Kako se usredotočiti na prave (važne) stvari? Kako izbjeći bavljenje neisplaniranim aktivnostima? Kako se usredotočiti na glavna (najvažnija) područja – prioritete? Kako donositi prave odluke? – samo su neka od pitanja na koja ovaj seminar pokušava odgovoriti. Postoje brojne teorije o planiranju koje razrađuju generacije planiranja – počevši od najobičnijih listi – dnevnika obveza (Master list) pa do stvarnog upravljanja svojim vremenom i životom. Na raspolaganju su i brojna pomagala – alati koja nam u tome mogu pomoći.

Iz sadržaja:

  •         O vremenu – razumijeti značaj vremena
  •         Test procjene iskorištenosti osobnog vremena Jedna od tajni uspješnog menadžmenta je učinkovito upravljanje vremenom.
  •         Vrijeme i ciljevi
  •         Kradljivci vremena – test
  •         Prekidi – efekt lista pile
  •         Plan i planiranje – put do uspjeha
  •         Planiranje osobnog rada – biti učinkovitiji
  •         Dnevno, tjedno, mjesečno, godišnje planiranje
  •         Vremenski tjesnaci – odluke
  •         Prioriteti – hitno i/li bitno
  •         Vrste vremena
  •         Delegiranje – test
  •         Alati i tehnike
  •         Zlatni savjeti za uštedu vremena
  •         Korisne navike
  •         Zaključak – kako biti učinkovitiji

Namjena:

Menadžerima svih razina; poslovnim tajnicima/ voditeljima ureda, osoblju u prodaji, marketingu… Način rada: Predavanje i radionica ( interaktivni testovi, dijagnostika kradljivaca vremena, planovi, vremenske linije, umne mape…)

Iz tiska:

ARHIVA NEWSLETTERA