Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Eventi imaju stvaran utjecaj na ponašanje i volju potrošača, a 70% odluka o kupnji potrošači donose na prodajnom mjestu./ marketinška
Cilj teme:
Ukazati na snažan komunikacijski trend u suvremenom marketinškom komuniciranju – organizaciju i vođenje događanja
Trajanje:
5-7 sati
Sadržaj:
Riječ je o novijem alatu promocije koji podrazumijeva integrirano komuniciranje s ciljanom javnošću. Kultni marketinški autori – Kotler i Armstrong u svojoj znamenitoj knjizi Principles of Marketing kažu da je “event priređeno, postavljeno događanje koje komunicira poruku ciljanoj publici”. Taj instrument marketinških kampanja i sredstvo netradicionalnog oglašavanja mnogi teoretičari I praktičari menadžmenta i marketinga smatraju generatorom cjelokupnog komuniciranja na tržištu današnjice.
Postoje brojne vrste događanja – počevši od gospodarskih pa do – medijskih, humanitarnih, sportskih, kulturnih, religijskih, političkih i drugih događanja. Prema dometu oni mogu biti gradskog, lokalnog, nacionalnog, međunarodnog pa i globalnog značaja.
No, neovisno o kategoriji, svako događanje/ event ima za cilj postati i ostati «događaj koji se prati i pamti», tj. dobiti što više publiciteta, nazočnosti što brojnije ciljane publike, povećati ugled svih partnera…i u konačnici – bolji imidž koji se odražava na bolju tržišnu poziciju.
Iz sadržaja:
- O događanju/ eventu
- Planiranje i organiziranje događanja/ eventa
- Voditelj i tim događanja/ eventa
- Rukovođenje i kontrola događanja/ eventa
- Marketing i sponzoriranje događanja/ eventa
- Prezentiranje – izvođenje događanja
- Vrednovanje događanja/ eventa
- Studij slučaja događanja/ eventa
- Radionica – interaktivni test, plan događanja/ eventa…
Namjena:
Menadžerima i djelatnicima svih rangova, a posebno u upravi, marketingu…
Način rada:
Predavanje i radionica (studija slučaja, govorna štafeta, prezentacija + analiza, interaktivni test…)