Naziv teme:
Krizni menadžment
Mr.sc.Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Cilj teme:
bolje razumijevanje uzroka kriza, prepoznavanje i reakcija na krizu te komunikacije s javnostima u svim etapama krize.
Trajanje:
cca 5-8 sati
Sadržaj:
Riječ je modulu koji predstavlja krizni menadžment kao noviju korporativu disciplinu. Upravaljanje krizama prikazano je kroz upoznavanje alata i tehnika za njihovo pravodobno prepoznavanje, preveniranje i rješavanje. Pri tome je nezaobilazna i odgovarajuća komunikacija s javnostima – prije, za vrijeme i nakon krize.
Iz sadržaja seminara:
- Uvod u krizni menadžment kao dio korporativne kulture tvrtke
- Uzroci kriza i njihovo prepoznavanje/ identificiranje
- Kriza i prevencija krize (današnja priprema za evl.sutrašnju krizu)
- Kriza kao opasnost i kao izazov
- Stupnjevi razvoja krize
- Reagiranje tvrtke na krizu
- Plan kriznog menadžmenta
- Strategije upravljanja krizom i učenje iz krize
- Odnosi s javnostima i kriza – Percepcija krize u javnosti/ ma
- Krizno komuniciranje …
Namjena:
menadžerima svih rangova
Način rada:
Predavanje s obradom slučajeva iz domaće i svjetske prakse, diskusije i radionice.