GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Delegiranje

Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.

Ideja vodilja:

Tko sam radi – gubi pregled/ hrvatska

Cilj teme:

Ukazati na važnost I nužnost delegiranja kao komunikacijskog odnosa I načina motiviranja.

Trajanje:

5-7 sati

Sadržaj:

Riječ je o prijenosu – povjeravanju zadataka i ovlasti na drugu osobu. Uz povjerenje kao (pred)uvjet bez kojeg se ne može, delegiranje podrazumijeva i vrijeme jer ono – delegiranje, nije jednokratni odnos – već kontinuirani komunikacijski proces na dužu stazu. Menadžer u prvoj fazi kratkoročno ulaže svoje vrijeme, ali dugoročno mu se ono oslobađa i to za ključne menadžerske funkcije. Poput svakog poslovnog odnosa unutar organizacije, delegiranje zahtijeva:postavljanje ciljeva, otvorenu komunikaciju, diskretni ali stalni nadzor, motivaciju i vrednovanje, tj. (pr)ocjenu učinjenog.
Današnji koncept delegiranja je kompleksniji i učinkovitiji u odnosu na tzv. tradicionalni jer ostavlja odgovornost menadžeru koji delegira. Druga karakteristika današnjeg delegiranja je delegiranje u svim pravcima – vertikalno i to prema dolje i gore, horizontalno – na istoj razini…
Neovisno o starom ili novom konceptu ili pak smjeru delegiranja, ono je u svakom slučaju važna menadžerska funkcija. Delegiranje je, uz to, ujedno i najbolji, moćni alat koji menadžeru izdašno pomaže. Učinkovito delegiranje je ujedno i učinkovito upravljanje, a ono omogućuje optimalno korištenje svih resursa uključivo i ljudskih. Dobro delegiranje razvija suradnike. Iz tih razloga se govori o umijeću, vještini delegiranja, a svaka se vještina može naučiti i unaprijediti.

Iz sadržaja:

  •     Što je delegiranje – stara i nova koncepcija
  •     Dobro efektivno i loše neefektivno delegiranje
  •     Otpori delegiranju
  •     Prednosti delegiranja za poduzeće, menadžera, suradnika
  •     Delegiranje kao komunikacija, motivacija
  •     Što delegirati, a što ne delegirati
  •     Kome delegirati – izbor prave osobe
  •     Kako delegirati
  •     Delegiranje u kriznim situacijama
  •     Kontrola delegiranja – pripreme i strategije
  •     Vrednovanje pri delegiranju
  •     Kako smanjiti rizike pri delegiranju
  •     Unapređenje delegiranja – kako (još) bolje delegirati

Namjena:

Menadžerima svih razina

Način rada:

Predavanje i radionica ( interaktivni  testovi, studije slučajeva, govorna štafeta, igranje uloga…)

ARHIVA NEWSLETTERA