GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Reklamacije

Naziv teme:

Reklamacije

Mr.sc. Marija Novak-Ištok

Trajanje:

5-8 sati

Cilj teme:

ukazati na važnost učinkovitog upravljanja reklamacijama u održavanju zadovoljstva i lojalnosti kupaca/ korisnika

Sadržaj:

Zadovoljni kupac/ korisnik je temelj stabilnosti poslovanja svake tvrtke. Tvrtke, naime, ne žive od prodaje svojih proizvoda/ usluga već od svojih klijenata – tj. kupaca i korisnika usluga koji im se vraćaju. Stoga je postkupovno zadovoljstvo ključna točka za opstanak svake tvrtke.

Klijenti  imaju osjećaje (ne)zadovoljstva dobivenom protuvrijednošću za svoj novac i ti osjećaji imaju (tržišnu) vrijednost. Stoga se tvrtke sve više trude oko razumijevanja ponašanja svojih klijenata te se usmjeravaju ka razvijanju prijateljskih i partnerskih odnosa s njima. Jedan od načina je upravo konstruktivno rješavanje reklamacija klijenata čemu je i posvećena ova tema

Današnji su klijenti sve zahtjevniji i obrazovaniji te traže protuvrijednost za svoj novac. Ako su zadovoljni – vratit će se i evl. dovesti druge klijente ( preporukom/- Word of mouth marketing), a ako su nezadovoljni možda će to saopćiti putem reklamacije. Ključna je upravo ta reakcija na reklamaciju.

Iz sadržaja seminara:

  • Reklamacija kao dio postprodajnog procesa
  • Što nam govore reklamacije/  Što klijenti (ne)žele?
  • Važnost upravljanja povratnim informacijama – reklamacijama
  • Učenje iz grešaka – reklamacija
  • Prikladno i neprikladno riješene reklamacije
  • Koraci u pritužbama/ reklamacijama
  • Tehnike ovladavanje reklamacijama/ primjedbama
  • Analize reklamacija
  • Kako s pritužbama/ reklamacijama
  • Pravila i procedure rješavanja reklamacija
  • Metode za rješavanje reklamacija…

Način rada:

predavanje i test osobnog iskustva, igranje uloga, govorna štafeta/ Talking stick, oluja mozgova/ Brain storming, SWOT-analiza…

Namjena:

djelatnicima svih rangova; osoblju u prodaji, marketingu…; customer service-u…

 

ARHIVA NEWSLETTERA