GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Poslovno komuniciranje u funkciji prodaje

Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.

Ideja vodilja:

Prodavati znači spomoći, savjetovati, uvjeriti i poslužiti, pa tako ne prodajemo proizvode/ usluge, nego rješenje potrošačevih problema./ P.Jesen

Cilj teme:

ukazati na značaj prodajne komunikacije, tj. poznavanja prodajnih tehnika i psihologije prodaje u marketingu i prodaji kao dijelu marketinga…

Trajanje:

5 i više sati

Sadržaj:

Jedna od krilatica u suvremenoj prodaji je da u današnjem svijetu nema osobe koja nekome nešto ne prodaje – počevši od proizvoda i usluge preko znanja, stručnosti, ljepote, mladosti… Dakle – prodaja je sve i sve je prodaja. No, mnogi ljudi, pa čak i oni zaposleni u prodaji, nevoljko prodaju i čak se boje prodavati. Mnoga su istraživanja to potvrdila. No, (i) prodaja je samo komunikacija u kojoj rješavamo nečije probleme i pravim informacijama i savjetima pomažemo pronaći pravo rješenje… Uspješna prodajna komunikacija je ona koja počinje od dobre pripreme, izbora pravog prodajnog pristupa “skrojenog po mjeri” kupca, učinkovite prodajne prezentacije, predstavljanja jedinstvene prodajne ponude/ USP, demonstracije, prihvaćanja (s dobrodošlicom) i spretnog ovladavanje primjedbama, izbora prave tehnike zaključivanja i – zadnje ali ne manje važno – održavanja postkupovnog zadovoljstva.
Tijekom prodajnog procesa prodavatelj treba imati na umu da je kupac, a ne on – prodavatelj, taj koji je u središtu pažnje – kralj. Prodaja se zasniva na predstavljanju prednosti – za kupca, a ne za prodavatelja. Stoga je važno o njemu, kupcu saznati što više – između ostalog dobrim, pažljivim slušanjem i ispravnim, ciljanim postavljanjem pravih pitanja…

Iz sadržaja seminara:

  • Što je prodaja i što znači prodavati
  • Kako uspješno marketinški komunicirati ljubav prema poslu prodaje/ “Love for selling attitude”
  • Kupac je kralj
  • Tijek prodajne komunikacije – koracima prodajnog procesa: pripreme, izbor pristupa, prezentacija, jedinstvena prodajna ponuda/ USP, demonstracija, primjedbe i njihovo ovladavanje, zaključivanje, održavanje postkupovnog zadovoljstva
  • Greške u prodaji…

 Ideja vodilja:

“ljudi ne vole da im se prodaje već žele – sami kupovati”.

Način rada:

predavanje i radionica (testovi, primjeri, simulacije situacija, zamjene uloga, SWOT-analize…)

Iz tiska:

ARHIVA NEWSLETTERA