Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Prodavati znači spomoći, savjetovati, uvjeriti i poslužiti, pa tako ne prodajemo proizvode/ usluge, nego rješenje potrošačevih problema./ P.Jesen
Cilj teme:
ukazati na značaj prodajne komunikacije, tj. poznavanja prodajnih tehnika i psihologije prodaje u marketingu i prodaji kao dijelu marketinga…
Trajanje:
5 i više sati
Sadržaj:
Jedna od krilatica u suvremenoj prodaji je da u današnjem svijetu nema osobe koja nekome nešto ne prodaje – počevši od proizvoda i usluge preko znanja, stručnosti, ljepote, mladosti… Dakle – prodaja je sve i sve je prodaja. No, mnogi ljudi, pa čak i oni zaposleni u prodaji, nevoljko prodaju i čak se boje prodavati. Mnoga su istraživanja to potvrdila. No, (i) prodaja je samo komunikacija u kojoj rješavamo nečije probleme i pravim informacijama i savjetima pomažemo pronaći pravo rješenje… Uspješna prodajna komunikacija je ona koja počinje od dobre pripreme, izbora pravog prodajnog pristupa “skrojenog po mjeri” kupca, učinkovite prodajne prezentacije, predstavljanja jedinstvene prodajne ponude/ USP, demonstracije, prihvaćanja (s dobrodošlicom) i spretnog ovladavanje primjedbama, izbora prave tehnike zaključivanja i – zadnje ali ne manje važno – održavanja postkupovnog zadovoljstva.
Tijekom prodajnog procesa prodavatelj treba imati na umu da je kupac, a ne on – prodavatelj, taj koji je u središtu pažnje – kralj. Prodaja se zasniva na predstavljanju prednosti – za kupca, a ne za prodavatelja. Stoga je važno o njemu, kupcu saznati što više – između ostalog dobrim, pažljivim slušanjem i ispravnim, ciljanim postavljanjem pravih pitanja…
Iz sadržaja seminara:
- Što je prodaja i što znači prodavati
- Kako uspješno marketinški komunicirati ljubav prema poslu prodaje/ “Love for selling attitude”
- Kupac je kralj
- Tijek prodajne komunikacije – koracima prodajnog procesa: pripreme, izbor pristupa, prezentacija, jedinstvena prodajna ponuda/ USP, demonstracija, primjedbe i njihovo ovladavanje, zaključivanje, održavanje postkupovnog zadovoljstva
- Greške u prodaji…
Ideja vodilja:
“ljudi ne vole da im se prodaje već žele – sami kupovati”.
Način rada:
predavanje i radionica (testovi, primjeri, simulacije situacija, zamjene uloga, SWOT-analize…)