Mr. sc.oec. Marija Novak-Ištok, mag.politologije, Gendar d.o.o.
Trajanje:
5-10 (i više sati) sati
Ideja vodilja:
Postoji samo jedan način da privolimo ljude na ono što mi želimo, a to je pobuditi u njima želju za onim što sami želimo./ timska
Cilj:
Pokazati da svojim potencijalnim suradnicima i klijentima uvjerljivom komunikacijom možemo biti nenametljiv i ugodan sugovornik te time – prirodno prvi odabir.
Sadržaj:
Jedna od poteškoća na koju DP/MM suradnici nailaze u komunikaciji je strah od toga da ih njihovi sugovornici ne dožive kao suviše agresivne, nametljive i neosjetljive osobe. Taj strah je ponekad i opravdan jer je u DP/ MM bilo previše takvih slučajeva što je dovelo do situacije da dosta ljudi pri samom spomenu na prezentaciju i DP/MM – odbija nastavak (prodajnog) razgovora. No, mora li biti tako? Postoje modeli i strategije kojima možemo učinkovito voditi prodajne razgovore i prokušane tehnike uvjeravanja svojih sugovornika- potencijalnih suradnika i kupaca. Mi možemo, značajno utjecati na mišljenje svojih sugovornika te im „prodati“ svoje ideje kao da su njihove vlastite. To rade dobri trgovci, predavači, osobe iz show-businessa i – naravno, političari.
Iz sadržaja:
Biti uvjerljiv u predstavljanju proizvoda i DP/MM poslovne prilike
Kako se izdvojiti iz mase i postati prirodno prvi odabir?
Kako “prodati” ideju (o poslovnoj prilici, proizvodu/ usluzi… i kako “prodati” sebe?
Kako saznati/ čuti o čemu i kako razmišljaju potencijalni suradnici i kupci?
Kako ih navesti na željene akcije i zaključke?
Kako da u tome budu svi zadovoljni=pobjednici/ win-win?
Kako postati uvjerljiviji/a u svom nastupu prema potencijalnim suradnicima i kupcima?
Tehnike uvjeravanja
„Tajne“ promjene (tuđih) mišljenja…
samo su neke od tema o kojima će biti riječi na tom uzbudljivom seminaru.
Namjena:
suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina…
Način rada:
predavanje i radionica (analize, testovi, vježbe uvjeravanja, studije slučaja, brainstorming…)