GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Umijeće uvjeravanja

Mr. sc.oec. Marija Novak-Ištok, mag.politologije, Gendar d.o.o.

Trajanje:

5-10 (i više sati) sati

Ideja vodilja:

Postoji samo jedan način da privolimo ljude na ono što mi želimo, a to je pobuditi u njima želju za onim što sami želimo./ timska

Cilj:

Pokazati da svojim potencijalnim suradnicima i klijentima uvjerljivom komunikacijom možemo biti nenametljiv i ugodan sugovornik te time – prirodno prvi odabir.

Sadržaj:

Jedna od poteškoća na koju DP/MM suradnici nailaze u komunikaciji je strah od toga da ih njihovi sugovornici ne dožive kao suviše agresivne, nametljive i  neosjetljive osobe.  Taj strah je ponekad i opravdan jer je u DP/ MM bilo previše takvih slučajeva što je dovelo do situacije da dosta ljudi pri samom spomenu na prezentaciju i DP/MM  – odbija nastavak (prodajnog) razgovora. No, mora li biti tako? Postoje modeli i strategije kojima možemo učinkovito voditi prodajne razgovore i prokušane tehnike uvjeravanja svojih sugovornika- potencijalnih suradnika i kupaca. Mi možemo, značajno utjecati na mišljenje svojih sugovornika te im „prodati“ svoje ideje kao da su njihove vlastite. To rade dobri trgovci, predavači, osobe iz show-businessa i – naravno, političari.

Iz sadržaja:

Biti uvjerljiv u predstavljanju proizvoda i  DP/MM poslovne prilike

Kako se izdvojiti iz mase i postati prirodno prvi odabir?

Kako “prodati” ideju (o poslovnoj prilici, proizvodu/ usluzi… i kako “prodati” sebe?

Kako saznati/ čuti  o čemu i kako razmišljaju potencijalni suradnici i kupci?

Kako ih navesti na željene akcije i zaključke?

Kako da u tome budu svi zadovoljni=pobjednici/ win-win?

Kako postati uvjerljiviji/a u svom nastupu prema potencijalnim suradnicima i kupcima?

Tehnike uvjeravanja

„Tajne“ promjene (tuđih) mišljenja…

samo su neke od tema o kojima će biti riječi na tom uzbudljivom seminaru.

Namjena:

suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina…

Način rada:

predavanje i radionica (analize, testovi, vježbe uvjeravanja, studije slučaja, brainstorming…)

 

Iz tiska:

ARHIVA NEWSLETTERA