GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Stvaranje lidera

Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.

Ideja vodilja:

Pomažući drugima da postanu uspješni, sami postajemo još uspješniji/ mrežnomarketinška

Trajanje:

2-5 sati

Cilj:

ukazati na činjenicu da je sponzoriranje posao velikih brojeva te da uspjeh suradnika ovisi o ispravnom ulaganju vremena – u prave aktivnosti i prave suradnike – buduće graditelje posla, tj. lidere…

Sadržaj:

Novi suradnici žele sponzora koji ima sposobnost učenja – strpljivog, obučenog, brižnog trenera. Oni žele osobu koja će suosjećati s njihovim teškoćama, odavati im priznanja, pomagati u dosizanju (njihovih) ciljeva… Pravi lideri upravo na taj način grade svoje uspješne, lojalne grupe.

Tajna izgradnje mreže suradnika je u stvaranju lidera. Lideri, međutim, ne nastaju sami od sebe – u njih treba ulagati vrijeme i novac.

Zbog toga je nadasve važno prepoznavanje suradnika s liderskim potencijalom. Razvijanje liderskih osobina kod takvih suradnika drugi je podjednako važan korak.

Potencijalnog lidera prepoznajemo kroz njegove aktivnosti i stavove. Lideri su samostalni, odgovorni, proaktivni i efektivni u svako vrijeme i u bilo kojoj situaciji.

Suradnici dolaze i odlaze, a lideri ostaju i grade suradničku mrežu. Vođe grupa – lideri razvijaju lojalnost proizvodima i poduzeću pomoću marketinških alata: CD-a, DVD-a i kaseta o proizvodima, osobnih pisama i priča, natjecanja, treninga…

Uspješni lideri uče svoje donje linije kako da motiviraju i njihove donje linije, odlučuju u koga će investirati svoje vrijeme, prepoznaju svoje ključne ljude, nagrađuju postignuća…Da bi sponzor bio uspješan u poslu, on mora stvarati nove uspješne suradnike, tj.pomagati im da i oni ponove njegov uspjeh.

Iz sadržaja:

Kvalificiranje suradnika
Kako prepoznati lidere – vodič za prepoznavanje lidera…
Osobine lidera
Kako razvijati lidere
Rad s potencijalnim liderom
Ovlaštenja lidera
Odgovornosti lidera
Zašto su lideri toliko važni za razvoj posla

Namjena:

suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina…

Način rada:

predavanje i radionica ( analize, testovi za kvalifikaciju lidera, studije slučajeva, brainstorming…)

Iz tiska:

ARHIVA NEWSLETTERA