Mr.sc.Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Sponzoriranje je krvotok mrežnog marketinga./ mrežnomarketinška
Trajanje:
2-7 sati
Cilj teme:
ukazati na važnost sponzoriranja kao jednog od dva pokretačka principa koji je ujedno «krvotok» mrežnog marketinga
Sadržaj:
Sponzoriranje je jedan od pokretačkih principa i ključ razvoja posla u mrežnom marketingu, stoga nije neobično da se s pojmom i značajem sponzoriranja susrećemo već na samom početku – na prezentaciji poslovne prilike. Jedno od pet ključnih pitanja na koje prezentacija treba odgovoriti je upravo ono vezano uz sponzoriranje – mogu li računati na pomoć? Riječ je, naravno, o pomoći koju novom suradniku pruža upravo sponzor uz podršku poduzeća. Ukoliko je odgovor na to pitanje pozitivan – velika je šansa da će doći do uključivanja.
Sponzoriranje je, uz prodaju, najznačajniji pokretački princip mrežnog marketinga. Ono je ključna aktivnost o kojoj ovisi hoće li ta djelatnost prerasti u posao velikih brojeva i mogućnosti ili će ostati tek usputna povremena zanimacija. Koja će opcija prevagnuti ovisi o njegovanju sponzorskih umijeća, tj. razvijanju i korištenju sponzorskih alata. To potvrđuje i poznata mrežnomarketinška izjava J. Kalencha “Mrežni marketing je zlatni rudnik u kojem možemo kopati golim rukama ili pak doći s opremom kakvu koriste majstori sponzoriranja”.
Iz sadržaja:
- Tko je sponzor i što je sponzoriranje
- Kakav treba biti sponzor
- Koga sponzorirati
- Kako sponzorirati
- Uloge i zadaci sponzora
- Sponzoriranje u dubinu
- Sponzoriranje u širinu
- Sponzoriranje na udaljenost
- Dupliciranje i multipliciranje
- Greške u sponzoriranju
- Tehnike i «tajne» sponzoriranja…
Namjena:
suradnicima sistema direktne prodaje svih rangova, a prvenstveno sponzorima i onima koji to tek žele postati…
Način rada:
predavanje i radionica (analize jakosti i slabosti, alati za kvalifikaciju, govorna štafeta, brainstorming…)