GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Prodaja kao zavođenje/ Kako ući u glavu kupca?

Mr. sc.oec. Marija Novak-Ištok, mag.politologije, Gendar d.o.o.

Trajanje:

5-10 (i više sati) sati

Ideja vodilja:

Proces prodaje se ne odigrava u svijesti prodavatelja, niti iza pregovaračkog stola (pulta), već u glavi-svijesti kupca/ ključna postavka psihologije prodaje

Cilj:

Dokazati da je prodaja kontinuirana komunikacija u kojoj je (svaki) kupac kralj koji ne voli da mu se prodaje – već voli  kupovati.

Sadržaj:

Jedna od češće korištenih definicija prodaje smatra da je prodaja komunikacija u kojoj rješavamo nečije/ kupčeve probleme i pravim informacijama i savjetima pomažemo pronaći pravo rješenje. Tijekom prodajnog procesa prodavatelj treba imati na umu da je kupac, a ne on – prodavatelj, taj koji je u središtu pažnje – kralj. Prodaja se zasniva na predstavljanju prednosti – za kupca, a ne za prodavatelja. Stoga je važno o njemu, kupcu saznati što više, tj “ući u njegovu glavu”.

Iz sadržaja:

Što je prodaja i što znači prodavati?

Zašto ljudi kupuju?

Otpori  prema prodaji

Tko je kupac i što njega/ nju zanima?

Emocionalna inteligencija u prodaji

Tipovi kupaca

Kako ući u glavu kupca?

Tajne uspjeha u prodaji

Namjena:

suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina…

 Način rada:

predavanje i radionica ( analize, testovi, studije slučajeva, brainstorming…)

 

 Iz tiska:

 

 

ARHIVA NEWSLETTERA