Mr. sc.oec. Marija Novak-Ištok, mag.politologije, Gendar d.o.o.
Trajanje:
5-10 (i više sati) sati
Ideja vodilja:
Proces prodaje se ne odigrava u svijesti prodavatelja, niti iza pregovaračkog stola (pulta), već u glavi-svijesti kupca/ ključna postavka psihologije prodaje
Cilj:
Dokazati da je prodaja kontinuirana komunikacija u kojoj je (svaki) kupac kralj koji ne voli da mu se prodaje – već voli kupovati.
Sadržaj:
Jedna od češće korištenih definicija prodaje smatra da je prodaja komunikacija u kojoj rješavamo nečije/ kupčeve probleme i pravim informacijama i savjetima pomažemo pronaći pravo rješenje. Tijekom prodajnog procesa prodavatelj treba imati na umu da je kupac, a ne on – prodavatelj, taj koji je u središtu pažnje – kralj. Prodaja se zasniva na predstavljanju prednosti – za kupca, a ne za prodavatelja. Stoga je važno o njemu, kupcu saznati što više, tj “ući u njegovu glavu”.
Iz sadržaja:
Što je prodaja i što znači prodavati?
Zašto ljudi kupuju?
Otpori prema prodaji
Tko je kupac i što njega/ nju zanima?
Emocionalna inteligencija u prodaji
Tipovi kupaca
Kako ući u glavu kupca?
Tajne uspjeha u prodaji
Namjena:
suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina…
Način rada:
predavanje i radionica ( analize, testovi, studije slučajeva, brainstorming…)
Iz tiska: