Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Recite slušateljima o čemu ćete govoriti. Recite im to. Recite im o čemu ste govorili./ antička
Trajanje:
5-7 sati
Cilj teme:
Ukazati na kritični značaj javnog predstavljanja poduzeća za razvoj posla, imidž poduzeća, posla i djelatnosti
Sadržaj:
Prezentacije poslovne prilike izuzetno su važna aktivnost u direktnoj prodaji i mrežnom marketingu. One su velika pomoć u stvaranju, održavanju i obnavljanju mreža. Iskusnim suradnicima “pune baterije” za daljnji rad, novima su nerijetko prvi kontakt s poslovnom prilikom, proizvodom, formalni uvod u mrežni marketing i rad s poduzećem… Gostima – potencijalnim suradnicima pružaju sliku obećavajućeg posla. Iz tih razloga se prezentacije poslovne prilike i nazivaju – velikim izlogom poduzeća i posla.
Uz predstavljanje djelatnosti, poslovne prilike, poduzeća i proizvoda/ usluga – one su idealno mjesto i vrijeme za oživotvorenje timskog rada iskusnijih menadžera i manje iskusnih suradnika. Time prezentacije dobivaju na snazi i vjerodostojnosti.
Iz sadržaja:
- Ciljevi
- Modeli
- Zahtjevi
- Tehnička pomagala
- Pripreme
- Prezentacija kao događaj/ event
- Sadržaj/ tijek
- Ključna pitanja
- Popratni sadržaji
- Što prije, a što nakon prezentacije
- Zaključivanje prezentacije
Namjena:
suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina…
Način rada:
predavanje i radionica ( studija slučaja, prezentacija + kamera, analiza, govorna štafeta…)