Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
uspjeh nije u posjedovanju stvari (imati), nego moći savladati i pobijediti sebe (biti)/ tradicionalna
Trajanje:
2-7 sati
Cilj teme:
ukazati na osobine uspješnih i njihove dobre navike – «tajne» uspjeha, te najčešće razloge neuspjeha kako bi se u njima suradnici prepoznali
Sadržaj:
Jedan od presudnih razloga za uspjeh u mrežnom marketingu je – želja da se uspije – izražena kroz cilj, pretočena u plan, a pokrenuta akcijom. Postoje brojne osobine po kojima se uspješni suradnici razlikuju od onih manje uspješnih. Isto tako ima i mnogo razloga neuspjeha i u ovoj djelatnosti.
Čest razlog neuspjeha i u ovom poslu je taj što suradnici nemaju jasne ciljeve, a upravo su oni pokretači akcija. U nedostatku ciljeva i motivacija slabi ili je nema, pa suradnik gubi volju za poslom i sve češće traži izgovore i opravdanja za svoj neuspjeh. Mnogi suradnici su skloni druge okrivljavati za svoj neuspjeh. Tek rijetki, međutim, krivca pronalaze u sebi – svom nedovoljnom angažmanu, nezainteresiranosti za suradnike i kupce, lijenosti, neodgovarajućem imidžu, nespremnosti za učenje… Za uspjeh i/li neuspjeh najčešće smo krivi najviše sami.
Većina suradnika ne uspijeva i zbog nestrpljivosti glede zarade. Zato je bitno novom suradniku ukazati na to da je prvi period – vrijeme učenja, te da se svakom poslu treba posvetiti određeno vrijeme da bi se vidjeli prvi pravi rezultati. Drugi se opet ne prilagođavaju promjenama…
Iz sadržaja:
- Glavni sastojci uspjeha
- Najčešći razlozi neuspjeha
- Navike (loše) – najgori gospodari ili
- Navike (dobre) – najbolje sluge
- Recepti uspješnih
- «Tajne» uspjeha
- Kako postati i ostati uspješan u direktnoj prodaji/ mrežnom marketingu
Namjena:
suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina…
Način rada:
predavanje i radionica ( analize, govorna štafeta, studije slučajeva, brainwriting, ciljne mape…)
Iz tiska: