GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Pitanja – ključ prodajne komunikacije

Mr. sc.oec. Marija Novak-Ištok, mag.politologije, Gendar d.o.o.

Ideja vodilja:

Propuštate 100% odgovora na pitanja koja niste postavili./ komunikološka

Trajanje:

5-10 (i više sati)

Cilj:

Ukazati na činjenicu da su pitanja najvažniji dio (i) prodajne komunikacije.

Sadržaj:

Pitanja su osnova MM-a, tj. ona su ključ komunikaciji s potencijalnim suradnicima i kupcima. Nema veće proaktivnosti u verbalnoj komunikaciji od postavljanja pitanja. Upravo pitanja stvaraju prilike, a naša narodna poručuje “Tko pita ne skita” i zato je važno znati koristiti pitanja kao komunikacijski alat. Pitanja su, nerijetko, povezana i s jednim od većih strahova koji opterećuju suradnike, tj. da će (ako pitaju) ostaviti dojam neinformiranosti, neobrazovanosti …To je jedna od najvećih pogrešaka i mitova u komunikaciji uopće – jer upravo onaj tko pita zna – što i kako pitati. Ljudi koji ne postavljaju pitanja obično to ne znaju.

Iz sadržaja:

Pitanja – ključ uspjeha u prodaji

Čemu sve služe i kako koristiti pitanja

Vrste pitanja

Tehnike pitanja – ciljevi

Prednosti postavljanja pitanja

Pitanja i slušanje

Najčešće pitanja/ liste u DP/MM-u i najbolji odgovori

Namjena:

suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina…

Način rada:

predavanje i radionica ( simulacije  korištenja pitanja, izrada liste najčešćih pitanja + preporučeni odgovori, analize, testovi, studije slučajeva, brainstorming…)

 

Iz tiska:

ARHIVA NEWSLETTERA