GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Kućne prezentacije

Mr. sc. oec.Marija Novak-Ištok,  mag. politologije,  Gendar d.o.o.

Ideja vodilja:

Kućne prezentacije su se vratile na velika vrata u doba recesije.

Cilj:

Osvijestiti značaj kućnih sastanaka/ prezentacija kao alat za prodaju i regrutiranje – dva osnovna pokretača Mrežnog marketinga/ MM.

Sadržaj:

Kućna prezentacija se vraća na velika vrata u mrežni marketing. Nova ekonomska situacija s recesijom je plodno tlo za novi uzlet kućnih prezentacija koje su ponovo postale omiljeni način okupljanja (socijalna dimenzija) i kupovanja u opuštenoj atmosferi (marketinška dimenzija).

Iz sadržaja:

  • Povratak kućne prezentacije  na velika vrata u doba recesije
  • Kućne prezentacije kao društveno događanje/ event
  • Ciljevi  kućne prezentacije ?
  • Uloge sudionika kućne prezentacije
  • Mehanizmi djelovanja kućne prezentacije
  • Kako organizirati uspješnu kućnu prezentaciju?
  • Alati za uspješne kućne prezentacije
  • Zašto bi netko bio domaćin kućne prezentacije?
  • Kako kućne prezentacije učiniti atraktivnijima?
  • Uloga kućnih  prezentacija u prodaji i regrutiranju suradnika
  • Kućne prezentacije i networking
  • Jakosti (i kritike/ slabosti) kućnih  prezentacija
  • Zaključak: Kućne prezentacije=win-win-win za MM suradnike, domaćine i goste-kupce

Namjena:

suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina i ostalim poslovnim ljudima

Način rada:

predavanje i radionice ( testovi, interaktivne vježbe u parovima i grupama…)

IMG_0562

 

ARHIVA NEWSLETTERA