GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

KRIZA – opasnost i/li prilika

Mr. sc.oec. Marija Novak-Ištok, mag.politologije, Gendar d.o.o.

 Ideja vodilja:

Prilika često dolazi odjevena u krizu./ Stara engleska poslovica

 Trajanje:

5-10 (i više sati)

 Cilj:

Razumijeti krizu i njen učinak na suradnike i kupce u DP7MM-u.

 Sadržaj:

Posljednjih godinu-dvije najčešće korištena riječ u medijima, razgovorima i prezentacijama  je upravo – kriza.  Naime, po definiciji kriza je  promjena i potencijalni uzrok  ozbiljne štete ali istodobno i prilika za učenje.  Kriza postoji na raznim razinama – osobnim, poslovnim, materijalnim/ ekonomskim i duhovnim/ moralnim, nacionalnim, globalnim… Ona je „normalni“ dio životnog ciklusa osobe, obitelji i gospodarstva i tako je treba i doživljavati. Krize (i one ekonomske) dolaze i odlaze i s njima se treba nositi  na svim razinama i u svim djelatnostima (uključujući  Mrežni marketing) i njihovim aktivnostima (sponzoriranju/ regrutiranju,  prodaji…).

Iz sadržaja:

Kako bolje razumijeti krizu?

Kako se pripremiti za upravljanje krizom i koje alate koristiti?

Kako je obuzdati i učiti iz nje?

Kako se danas pripremiti  za sutrašnju krizu

Kako komunicirati sa suradnicima i klijentima za vrijeme krize?

Kriza i DP/MM…

Namjena:

suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina…

 Način rada:

predavanje i radionica ( analize, testovi, studije slučajeva, brainstorming…)

Iz tiska:

ARHIVA NEWSLETTERA