GENDAR

TRGOVINA I USLUGE D.O.O.

treninzi po mjeri vaših suradnika

  • TRAŽILICA

  • NEWSLETTER

Kreativna prodaja i prodajni alati

Mr.sc.oec.Marija Novak-Ištok, mag.politologije,  Gendar d.o.o.

Trajanje:

5-10 (i više sati) sati

Ideja vodilja:

DP/MM je zlatni rudnik u kojem možemo kopati golim rukama ili pak koristiti alate kojima se služe majstori DP/MM zanata./ J.Kalench

Cilj teme:

Pokazati da je prodaja kreativna komunikacija usmjerena kupcu te da postoje nedovoljno korišteni prodajni alati koji nam u tome pomažu.

Sadržaj:

Uspješna prodajna komunikacija je ona koja počinje od dobre pripreme, izbora pravog prodajnog pristupa “skrojenog po mjeri” kupca, učinkovite prodajne prezentacije, predstavljanja jedinstvene prodajne ponude/ USP, demonstracije, prihvaćanja (s dobrodošlicom) i spretnog ovladavanje primjedbama, izbora prave tehnike zaključivanja i – zadnje ali ne manje važno – održavanja postkupovnog zadovoljstva.

Iz sadržaja:

Što je kreativna prodaja?

Kako postati bolji prodavač?

Koji su ključni čimbenici uspješne  prodaje…

Što čini dobrog prodavača? Ključne prodajne vještine

Kako poboljšati izvedbu?

Tijek prodajne komunikacije

Koji su ključni čimbenici uspješne prodaje

Poželjne prakse i smrtni grijesi u prodaji

Prodajni alati – što su i koliko ih koristimo?

Namjena:

suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina, a prvenstveno onima koji su na počecima, sponzorima i onima koji to tek žele postati…

 Način rada:

predavanje i radionica (simulacije prodajnih situacija, studije slučajeva, analize, brainstorming…)

Iz tiska:

ARHIVA NEWSLETTERA