Mr. sc. Marija Novak-Ištok, Gendar d.o.o.
Ideja vodilja:
Putovanje od 1000 milja – počinje prvim korakom/ tradicionalna
Trajanje:
2-7 sati
Cilj teme:
ukazati na kritični značaj rada s novim suradnicima u počecima posla kako bi bilo što manje njihovih odustajanja.
Sadržaj:
Poznato je da nije lako pridobiti potencijalne suradnike na prezentaciju poslovne prilike, a još ih je teže uključiti u sistem. Mnogi suradnici smatraju da je tada kada uključe novog suradnika, njihov posao završen. To je, međutim potpuno pogrešna pretpostavka, jer njihov-sponzorski posao – rad s novim suradnikom tek počinje. Mnogi sponzori upravo zbog straha od odustajanja nisu realni u prezentaciji poslovne prilike. No, ne može se pobjeći od istine. Kada novi suradnik uvidi da se posao ne razvija sam od sebe već da je potrebno ulaganje vremena i rada – mnogi upravo tada odustaju. To se najčešće događa prvih dva do šest mjeseci, u tzv. dobu ranjivosti. Razlog je nerealno očekivanje za koje je kriv – sponzor. Svaki početak je težak u svakom pa tako i ovom poslu – direktne prodaje/ mrežnog marketinga. Kineska poslovica kaže da korak od 1000 milja počinje prvim korakom, stoga je upravo on najvažniji. Ukoliko su početni koraci ispravni, oni ulijevaju sigurnost i motiviraju suradnike na one iduće i iduće.
Iz sadržaja:
- Kako početi – slijed koraka
- Rad s novim suradnikom – što učiniti prvih dana, tjedana, mjeseci?
- Plan početnih akcija, (brzog) napredovanja…
- Kako se opremiti i pripremiti…
- Alati – lista 100 imena, osvježivači pamćenja, poziv…
- Pomagala – početni pribor, ostala literatura
- Edukacije – početne, nadogradne, interne, eksterne…
- Sistem – ključna riječ
- Zlatni savjeti za sponzora
- Zlatni savjeti za novog suradnika
- Korak dalje?
Namjena:
suradnicima sistema direktne prodaje/ mrežnog marketinga svih razina, a prvenstveno onima koji su na počecima, sponzorima i onima koji to tek žele postati…
Način rada:
predavanje i radionica (raspoloživi alati – vkežba, poziv + evl.kamera, analiza, govorna štafeta…)